تیوا پیگیری می کند؛ کارگزاری ها پاسخ می دهند

مدیر سرمایه گذاری کارگزاری آگاه در برنامه تیوا بورس به سوالات و مشکلات مردم پاسخ داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از روابط عمومی تیوا، یکی از بخش های برنامه تیوا بورس پاسخ به سوالات مردم و ارتباط مستقیم با مسئولان مربوطه برای رفع مشکل و راهنمایی های لازم است.

فردی در تماس با این برنامه اعلام کرد که از کارگزاری آگاه سهمی خریداری کرده و کارمزد آن نیز کم شده ولی در سامانه دیده نمی شود و کسی پاسخگو نیست.

مهراد منتظری مدیر سرمایه گذاری کارگزاری آگاه در ارتباط مستقیم با این برنامه در پاسخ به این مشکل بیان کرد: در صورتی که معامله انجام و سهم خریداری شده باشد، قطعا به نام خریدار ثبت خواهد شد. شاید این فرد قبلا این نماد را در کارگزاری دیگری معامله کرده و سهم کارگزاری ناظر به آنجا منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در کارگزاری راهنماهای لازم را به مردم ارائه می دهند، گفت: در صورتی که سهم از سامانه برخط کارگزاری خریداری شده باشد، می توانند با درخواست تغییر کارگزار ناظر مشخص کنند که آخرین معامله در کارگزاری آگاه بوده و ظرف مدت ٢٤ ساعت سهم به کد فرد منتقل می شود.

مدیر سرمایه گذاری کارگزاری آگاه تاکید کرد: در صورتی که این معامله در گردش معاملات ثبت شده باشد، قطعا سهم را به نام خریدار ثبت شده است که در تماس با واحد پشتیبان کارگزاری راهنمایی های لازم به آنان ارائه خواهد شد.

علاقه مندان جهت آگاهی از تمامی رویداد های حوزه بورس، تحلیل های روز، آموزش های مرتبط با بورس، اطلاع رسانی اخبار بورس و شاخص های بازار بورس می توانند به سایت تیوا به آدرس www.tva.tv مراجعه کنند.

227431

مطالب مرتبط