متمم بودجه ۹۹ قطار شهری قم به تصویب رسید

امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم، متمم بودجه ۹۹ قطار شهری قم به تصویب اعضا رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، شهردار قم در مورد متمم بیان کرد: مبلغ متمم ۲ میلیارد تومان بوده است و پس از برگزاری جلسات مختلف آن را به ۶۰۰ میلیون تومان رساندیم که البته باید به‌طور کامل شفاف‌سازی شود چراکه بخشی از آن مربوط به پرسنل است.

مرتضی سقائیان نژاد عنوان کرد: مسائلی میان قرارگاه و شهرداری مطرح شد و قرارگاه نیرو و ماشین را تأمین کرد که باید دراین‌باره به‌طور شفاف خدمات تبیین شود.

وی تصریح کرد: این متمم باید به تصویب برسد وگرنه تا پایان سال در پرداخت هزینه‌های مربوط به پرسنل در اجرای پروژه دچار مشکل می‌شویم.

مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و امور سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم درباره این لایحه بیان کرد: افزایش بودجه از ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به دلیل پیشنهاد در جهت افزایش تعداد نیروهای شرکتی جهت افتتاح فاز یک خط یک مترو قم است.

همچنین محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم توضیح داد: نیروها و پرسنل اضافه‌شده به پروژه از نیروهای شهرداری و یا حتی شرکتی نیستند و طبق خدمات در شرکت قرارداد آن‌ها تنظیم‌شده است.

رنجبر عنوان کرد: به‌طورکلی سیاست شهرداری در مورداجرای پروژه قطار شهری اقدام به واگذاری کل پروژه است تا مقدمه‌ای برای راه‌اندازی شرکت بهره‌برداری از قطار شهری باشد.

منبع: ایسنا

227344