مدیرکل زندان‌های کردستان:

خیر سقزی 19 زندانی را آزاد کرد

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: خیر سقزی با پرداخت مبلغ 6 میلیارد ریال  زمینه آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمدی در این شهرستان را مهیا کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، فتحی؛ مدیرکل زندان‌های کردستان امروز با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک جوان سقزی ساکن استان تهران با پرداخت مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال، 39 پرونده قضائی را مختومه و زمینه آزادی 19 نفر از مددجویان جرائم مالی زندان سقز را فراهم نمود.

مدیرکل زندان‌های کردستان افزود: این جوان خیر سقزی قبل از انجام این عمل خیرخواهانه با یکایک زندانیان ملاقات کرده و از پرونده آنها باخبر بوده است.

فتحی افزود: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تعداد 128 زندانی جرائم غیرعمد با کمک مردم خونگرم و نیک اندیش کردستانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشته اند.


بیشتر بخوانید؛

۱۸ زندانی بندر انزلی توسط خیرین آزاد شد

۴۰ هزار زندانی در ۱۸ ماه مشمول عفو شده‌اند


مدیرکل زندان‌های کردستان با اشاره به اینکه بیش از 200 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های این استان حضور دارند، بیان داشت: برای اینکه بتوانیم که این تعداد 200 زندانی را آزاد کنیم نیازمند 50 میلیارد تومان کمک های مردمی و دولتی هستیم.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون 20 میلیارد ریال کمک های خیرخواهانه برای آزادی 128 زندانی غیرعمد در استان کردستان جمع آوری شده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

226642