مصطفی سالاری:

ارتقاء کیفیت و پایداری خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به طور دائم رصد می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از شروع طرح 3070 تاکنون بخش عمده غیرحضوری رونمایی شده است و همزمان با رونمایی از خدمات جدید؛ حفظ و ارتقاء کیفیت و پایداری خدماتی که در هفته‌های اخیر رونمایی شده است نیز مورد توجه قرار دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مصطفی سالاری در هفتمین جلسه هفتگی بررسی و ارزیابی سامانه‌های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح 3070 درحال اجرا است؛ اظهار داشت: هیچ‌گونه وقفه و یا اخلالی در خدمات غیرحضوری نباید ایجاد شود و خدمات غیرحضوری که در طرح 3070 رونمایی می‌شود باید به بهترین نحو ممکن در اختیار مردم قرار گیرد.

سالاری تأکید کرد: معاونت بیمه ای و مرکز فناوری اطلاعات با دقت و جدیت کامل به تمامی نظرات و پیشنهادات و همچنین اشکالات احتمالی که از سوی بهره‌برداران و بویژه مدیران استانی تأمین اجتماعی اعلام می‌شود، رسیدگی می‌کنند و قبل از رونمایی هر سامانه باید تأییدیه لازم از معاونت بیمه‌ای دریافت شود.

وی بر لزوم بررسی و ارزیابی دائمی خدمات غیرحضوری رونمایی شده تأکید کرد و گفت: پایداری سیستم و پیشگیری از قطعی و کندی را با جدیت دنبال می‌کنیم و برای رصد و ارزیابی دائمی سامانه خدمات غیرحضوری از ظرفیت سایر شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات کشور نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اصلاح و ارتقاء معماری سیستم‌های فناوری اطلاعات این سازمان را از مهمترین مسائل ارزیابی کرد و گفت: هر کاری که برای تضمین خدمت رسانی بهینه و غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به مردم لازم باشد با جدیت و عزم و اراده بسیار بالا انجام می‌دهیم و هیچ محدودیتی در زمینه ارتقاء سامانه‌های سازمان نداریم.

سالاری معاونت بیمه‌ای و ادارات کل تأمین اجتماعی سراسر کشور را به عنوان بهره‌برداران سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی در پیشبرد طرح 3070 دانست و گفت: نظرات و پیشنهادات بهره‌برداران با دقت کافی بررسی می‌شود و امیدواریم با همکاری بین واحدهای مختلف سازمان شاهد ارتقاء قابل توجه کیفیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی باشیم.


بیشتر بخوانید؛

حقوق افراد تحت پوشش تامین اجتماعی با اقتصاد روز همخوانی ندارد

ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی


وی طرح 3070 را دارای اهمیت بسیار بالا برای سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: همکاران واحدهای فناوری اطلاعات در ماه‌های اخیر برای تحقق این برنامه مهم زحمات فراوانی متقبل شدند و این طرح در کنار طرح نسخه الکترونیک منجر به ایجاد تحول اساسی در خدمات سازمان تأمین اجتماعی می‌شود.

سالاری روند فعلی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را روبه پیشرفت ارزیابی کرد و گفت: مسئله خاصی که منجر به ایجاد توقف و یا انحراف در طرح شود وجود ندارد و این طرح بسیار مهم با همکاری واحدهای مختلف درحال اجرا است و انتظار داریم مطابق بازه زمانی این طرح‌ها تکمیل شود.

وی استفاده از ظرفیت سایر شرکتها و بویژه استارت‌آپها برای ارتقاء سامانه خدمات غیرحضوری و تولید اپلیکیشن تلفن همراه را از مسائل کلیدی برای موفقیت این طرح برشمرد و گفت: تمامی خدمات غیرحضوری را از منظر استفاده کننده نهایی بررسی می‌کنیم و خدمات را به گونه‌ای ارائه می‌دهیم که مردم با سهولت و اطمینان کامل از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای موفقیت آمیز طرح 3070 پرداختند.

براساس طرح 3070 که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

226363

سازمان آگهی های پرسون