با دستور رئیس سازمان جنگل‌ها انجام گرفت؛

استرداد شکایت از الهه موسوی خبرنگار محیط‌زیست

سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با انتشار بیانیه‌ای از استرداد شکایت از الهه موسوی، خبرنگار محیط‌زیست و منابع‌طبیعی استان گلستان با دستور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، پیرو اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص شکایت مدیرکل سابق منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان ‏گلستان از الهه موسوی خبرنگار حوزه محیط‌زیست کشور، دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
حضور محترم کلیه رسانه‌ها، تشکل‌ها و کنشگران حوزه منابع‌طبیعی
پیرو اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص شکایت مدیرکل محترم سابق منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از سرکار خانم الهه موسوی خبرنگار محترم حوزه محیط‌زیست کشور به اطلاع‌ می رساند، در تاریخ 1399.10.7 به اطلاع خبرنگار محترم یاد شده رسید که آقای دکتر مسعود منصور معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بلافاصله پس از اطلاع شکایت مطروحه توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، دستور اکید و فوری به منظور استرداد شکایت را به آن اداره کل ابلاغ نمودند.
به اطلاع علاقمندان و فعالان عرصه منابع‌طبیعی کشور می‌رساند ریاست محترم سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر نهادینه‌کردن فرهنگ حفاظت از منابع‌طبیعی و محیط‌زیست کشور با همراهی و همکاری نهادهای مدنی و رسانه‌ها تاکید و اظهار امیدواری کرده‌اند که با مساعدت و معاضدت اصحاب دلسوز و منصف رسانه و نهادهای مردمی و آحاد مردم فهیم برای آبادانی و حفظ جنگل‌ها و مراتع کشور همصدا و یکدل قدم های موثر برداریم.


بیشتر بخوانید؛

شکایت انجمن دوستداران طبیعت از شرکت نفت


سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور رجاء واثق دارد که رسانه‌ها، تشکل‌ها و کنشگران حوزه منابع‌طبیعی و محیط‌‌زیست کشور، محور توسعه ارتباط سازمان با افکار عمومی هستند و در این مسیر نه تنها مخالفت و تضادی نداشته بلکه این عزیزان را بازوان ارزشمندی برای نیل به اهداف پایداری منابع طبیعی و محیط زیست می‌داند بر همین اساس از ابتدای حضور جناب آقای دکتر مسعود منصور در منصب ریاست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، جلسات متعددی با دانشگاهیان، انجمن‌های علمی، کنشگران و فعالان مدنی داشته‌اند که آخرین آن نشست تعاملی ۴ ساعته چهره به چهره و ویدیوکنفرانسی هفته گذشته با این بزرگواران بوده است.
هر چند که طرح شکایت از درج خبر خلاف واقع در خصوص مدیر کل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از حقوق حقه شخصی ایشان است اما اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان به عنوان شخص حقوقی از شکایت خود علیه خبرنگار محترم محیط‌زیست کشور صرفنظر می‌نماید.
شایان ذکر است اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بعد از دستور ریاست سازمان مراحل اداری استرداد شکایت را پیگیری می‌نماید.
این سازمان همواره قدردان خبرنگاران و فعالان رسانه ای و کنشگران محیط زیست و منابع طبیعی که صادقانه در راه حفاظت و صیانت از انفال همراه و همگام این سازمان هستند، خواهد بود.
دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور

منبع: سازمان جنگل‌ها

226317