نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد:

ضرورت شناسایی ماموستایان نخبه استان کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بهترین راهکار برای عملی شدن رسالت مرکز بزرگ اسلامی، شناسایی ماموستایان نخبه استان و تمرکززدایی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امام جمعه سنندج، مسئولان و... برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ‌عبدالرضا پورذهبی ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله نهم دی ماه اظهار داشت: نهم دی ماه در قاموس ملت ایران روزی است که توطئه های دشمنان با درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش بر آب گردید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هر تغییر و جابجایی که صورت می گیرد نتیجه ساعت ها تفکر و اندیشه است و امروز این مراسم نیز بر این منوال صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید؛

دیدار علما و روحانیون شهرستان قروه با نماینده ولی فقیه در کردستان

انتصاب سرپرست جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور


حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: احصای نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای استان راهکاری است که می‌تواند در پیشبرد پیشرفت و توسعه استان تاثیر ویژه‌ای داشته باشد.

این استاد حوزوی در ادامه بیان داشت: براساس آمارهای موجود بیش از 80 درصد از جامعه هدف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را روحانیون و ماموستایان اهل سنت تشکیل می دهند، لذا از این مرکز می خواهیم که حرکتی رو به رشد داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قداست کار در مرکز بزرگ اسلامی را که منسوب به دین مبین اسلام و مقام معظم رهبری بوده، بیشتر از دیگر اماکن می باشد، زیرا در این مکان به عالمان و مبلغان دینی خدمت می کنیم که این مایه افتخار برای همه ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ‌پورذهبی افزود: بهترین راهکار برای عملی شدن رسالت مرکز بزرگ اسلامی، شناسایی ماموستایان نخبه استان و تمرکززدایی است.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله حجت الاسلام حسن منتظری تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام سعید عسگری به عنوان مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منصوب گردید.

عباسعلی ـ استان کردستان

226239