رییس سازمان آتش نشانی بانه خبر داد:

انفجار رستوران در شهرستان بانه/ 2 کارگر مصدوم شدند

رییس سازمان آتش نشانی بانه گفت: انفجار مشعل حرارتی در رستورانی در شهرستان بانه باعث تخریب بخشی از این ساختمان و مصدومیت دو نفر از کارگران آن شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سالار بسطامی؛ رییس سازمان آتش نشانی بانه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در فصل سرما و زمستان افزایش محسوس حوادثی همانند گازگرفتگی، آتش سوزی و انفجار گاز و... می باشد.

رییس سازمان آتش نشانی بانه گفت: همین امر باعث شده است که امسال با شروع سرما حوادث بسیاری در این باره در سراسر استان کردستان داشته باشیم و متاسفانه تلفات جانی هم در این زمینه داشته ایم.

بسطامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: شامگاه روز گذشته نیز شاهد یک مورد انفجار در رستورانی در مسیر روستای کریم آباد شهر بانه بودیم.


بیشتر بخوانید؛

انفجار کپسول LPG در بیجار کارگران را روانه بیمارستان کرد

تخریب کامل منزل مسکونی بر اثر انفجار گاز


این مقام مسئول با اشاره به اینکه علت این انفجار مشعل گرمایشی بوده است، تاکید کرد: در این انفجار متاسفانه 2 نفر به شدت مصدوم شدند که به مراکز درمانی برای ادامه روند درمان منتقل گردیدند.

رییس سازمان آتش نشانی بانه گفت: همچنین شدت این انفجار باعث گردید که بیش از 25 درصد از ساختمان این رستوران به صورت کامل تخریب گردد.

بسطامی در پایان سخنان خود گفت: در هفته های اخیر شاهد برخی آتش سوزی ها و گازگرفتگی ها در شهرستان بانه و روستاهای تابعه آن بوده ایم که علت بیشتر این حوادث بی دقتی ساکنین این منازل می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

226183