به گزارش سایت خبری پرسون، امامی در بازدید از شعب و سرپرستی استان همدان ضمن اشاره به خدمت صادقانه و بیمنت کارکنان بانک در ارائه خدمت به مشتریان، اظهار کرد: نوع خدماتدهی به مشتریان باید بهگونهای باشد که حداکثر خدمات با صرف کمترین زمان ممکن ارائه شود.
وی تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی بهعنوان یکی از مهمترین ارکان سازمانی میتواند نقش بهسزایی در خلاقیت، نوآوری و کیفیت مطلوب خدماترسانی به مشتریان در کنار ابزار خدمات نوین بانکی داشته باشد.
امامی بیان داشت: نخستین موضوع در اقتصاد هوشمند، شفافیت است که بانک مهر ایران برای رسیدن به یک بانک تمام الکترونیک و هوشمند، از سامانهها و ابزارهایی از جمله میعاد، تهیه اسناد و فرمهای دیجیتالی، آرشیو الکترونیکی اسناد، اتصال به سامانه ثبت احوال و احراز هویت بیومتریک، پدهای امضای الکترونیک مشتریان، داشبورد ارزیابی عملکرد شعب و اتوماسیون اداری و... استفاده کرده است.
بیشتر بخوانید؛
افزایش منابع بانک مهر ایران در سال پر چالش ۱۳۹۹
برگزاری نشست هماندیشی مدیرعامل بانک مهر ایران با نمایندگان مجلس
همچنین در این بازدید یوسف نجدی، مدیر امور استانهای بانک مهر ایران بیان داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بهعنوان یک بانک تمام هوشمند همه نرمافزارهای بانک بهروز و در حال پیشرفت هستند که همکاران باید با تسلط بر مصوبات، بخشنامهها و آییننامهها، مشتریان بانک را با خود همراه کنند.
وی افزود: حرکت به سمت طرح های تسهیلاتی متنوع مانند کالاکارت و همیاران مهر ابزاری مناسب برای مدیریت بهینه نقدینگی بانک در نوسات اقتصادی است.
وی با اشاره به اهمیت گردش شغلی میان همکاران گفت: گردش شغلی برای بهبود مهارتها، توانایی کار کردن در نقشهای مختلف و کسب تجربههای جدید اجرا میشود. گردش شغلی ابزار مؤثری است که به مستقر کردن کارکنان در جایگاه مناسب و شغلی که در آن بهترین عملکرد را دارند کمک میکند. علاوه بر اینکه گردش در مشاغل مختلف باعث افزایش دانش و تجربیات فرد میشود، از خستگی و ملامت روحی نیز میکاهد و این موضوع باعث تحرک فکری و خلاقیت و نوآوری میشود. همچنین عملکرد فرد در سِمتها و مسئولیتهای مختلف، معیار خوبی برای ارزیابی و سنجش تواناییهای وی خواهد بود.
نجدی تصریح کرد: سلامتی اولویت اصلی مدیران ارشد بانک است که این مهم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در شعب به دست خواهد آمد.