قاضی‌زاده هاشمی در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا:

جامعه را نباید درباره واکسن خارجی کرونا مردد گذاشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد باید به سوالات مطرح شده در افکار عمومی درباره واکسن خارجی کرونا پاسخ علمی و مستدل دارد تا جامعه مردد نماند.

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (شنبه، 6 دی ماه) ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نتیجه بخش است و نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه ها را دارد؛ از این رو به برادران و خواهران بسیجی‌ام خدا قوت می گویم و از آنها سپاسگزارم.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: پیشنهاد می کنم به صورت هفتگی از عملکرد بسیج در طرح شهید سلیمانی در ستاد ملی کرونا گزارش داده شود؛ هم از باب تشکر و قدردانی از بسیجیان که زحمت می کشند و هم برای اینکه اگر در مسیر اقدامات آنها موانعی وجود دارد بتوانیم موانع را از سر راه برداریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد خرید واکسن خارجی تصریح کرد: پیرامون واکسن خارجی باید به سؤالات مطرح شده در افکار عمومی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود و نباید جامعه مردد بماند.


بیشتر بخوانید:

استفاده از سلاح بصیرت سیاسی و روحیه انقلابی در مقابله با دشمنان جنگ نرم/ بسیجیان در پیشانی جنگ نرم قرار دارند


225947