به گزارش سایت خبری پرسون، مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی دراین باره گفت : با هدف القای مفهوم آسودگی خاطر ناشی از داشتن بیمه نامه ، ریبرندینگ یا بازسازی برند آغاز شد که برای تکمیل این زنجیره درگام دوم باید بین بیمه رازی و مشتریان پل ارتباطی ایجاد می شد تا بیمه گذاران برای لمس آن آسودگی بتوانند مشکلات ، نقطه نظرات و ایده های خود را با ما درمیان بگذارند.
بختیاری چالش های زندگی امروز و پوشش های بیمه ای مورد نیاز را مانند جزر و مد دریا دانست و گفت : بیمه گذار نیاز به ساحل آرامش دارد و بیمه رازی با راه اندازی ساحل همراز این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده است .
وی با بیان اینکه شعب چالوس و ساری درمرکز استان مازندران فعال هستند ، تاکید کرد : به منظور حفظ نیروهای انسانی شعبه بابل ، با اجرای آموزش های تخصصی و تغییر کاربری شعبه ، نقش جدیدی برای آنها تعریف شد تا ساحل همراز به صورت سیستم یکپارچه ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان در سراسر کشور باشد .
بیشتر بخوانید؛
قرعه کشی جشنواره ۱۳+۱ برنده طلایی بیمه رازی برگزار شد
بیمه رازی جشنواره فرشتگان زمینی به مناسبت هفته پرستار برگزار می کند
بختیاری با اشاره به اینکه بیمه رازی دراین طرح ضمن دوری از تعدیل نیرو و حفظ کارکنان خود ، برای پاسخگویی به مشتریان و جلب رضایت آنها اقدام به راه انداز ساحل همراز کرده است ، ادامه داد : کارشناسان ساحل همراز ، خدمات متنوعی مانند جمع آوری ایده ها ، انتقادات و خواسته های مشتریان ارایه می دهند تا شرکت را در راستای ارایه خدمات مبتنی بر نیاز مشتری همراهی نمایند.
مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد : بیمه رازی باور دارد ابزارهای نوین در دنیای دیجیتالی کنونی ، مرزهای مکان و زمان را تغییر داده و با هماهنگ سازی فضای کسب و کار بیمه با نوآوری و تحولات فناوری روز ، مرکز ارتباط با مشتریان نیزمی تواند ، در دل پایتخت و درساختمان مرکزی مستقرنباشد.
یادآورمی شود : ساختمان “ساحل همراز“ در ساحل بابلسر ، شهر توریستی استان مازندران قراردارد .