به گزارش سایت خبری پرسون، محمد قاسم نصیری مقدم مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی عنوان کرد: رسانه هایی که شفاف و به دور از غرض ورزی فعالیت میکنند برای مردم و جامعه قابل اعتمادتر هستند.
وی گفت: صداقت، تخصص و شفاف سازی از وظایف اصلی رسانه ها است.
نصیری مقدم افزود: مردم به اخبار داغ، تازه و ناب احتیاج دارند و با توجه به سرعت انتشار اخبار در فضای مجازی و شرایط شیوع کرونا، رسانه های مکتوب برای بقا باید به سمت دیجیتال شدن حرکت کنند و رسانه های اینترنتی و مجازی خود را بروزتر از قبل کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مشکلات رسانه ها عدم تامین مالی است که اگر هزینه های آنها تامین شود استفاده از نیروی متخصص نیز در دستور کارشان قرار خواهد گرفت و همین موضوع باعث پویایی بیشتر رسانه ها، جلب رضایت مخاطب و در نتیجه تولید محتوای بهتر خواهد شد.
نصیری در پایان با اشاره به نقش روابط عمومی ها در انتقال پیشنهادها و انتقادها به مدیران سازمان ها بیان کرد: روابط عمومی باید درک درستی از محیط داشته باشد و بتواند زبان گویای مدیر آن سازمان و انتقال دهنده نظریات مخاطبان آن باشد.