مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی:

رسانه ها اگر تخصصی شوند تاثیرگذارتر خواهند بود

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: رسانه ها اگر بتوانند از نیروهای تخصصی استفاده کنند به موضوعات عمیق تر ورود پیدا میکنند و خبرنویسی بهتر و تاثیرگذارتری نیز خواهند داشت.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد قاسم نصیری مقدم مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی عنوان کرد: رسانه هایی که شفاف و به دور از غرض ورزی فعالیت میکنند برای مردم و جامعه قابل اعتمادتر هستند.

وی گفت: صداقت، تخصص و شفاف سازی از وظایف اصلی رسانه ها است.

نصیری مقدم افزود: مردم به اخبار داغ، تازه و ناب احتیاج دارند و با توجه به سرعت انتشار اخبار در فضای مجازی و شرایط شیوع کرونا، رسانه های مکتوب برای بقا باید به سمت دیجیتال شدن حرکت کنند و رسانه های اینترنتی و مجازی خود را بروزتر از قبل کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مشکلات رسانه ها عدم تامین مالی است که اگر هزینه های آنها تامین شود استفاده از نیروی متخصص نیز در دستور کارشان قرار خواهد گرفت و همین موضوع باعث پویایی بیشتر رسانه ها، جلب رضایت مخاطب و در نتیجه تولید محتوای بهتر خواهد شد.

نصیری در پایان با اشاره به نقش روابط عمومی ها در انتقال پیشنهادها و انتقادها به مدیران سازمان ها بیان کرد: روابط عمومی باید درک درستی از محیط داشته باشد و بتواند زبان گویای مدیر آن سازمان و انتقال دهنده نظریات مخاطبان آن باشد.

225764

مطالب مرتبط