مهرداد جلالی:

مقام اول جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین به یک گلستانی رسید

مدیر کل پست استان گلستان گفت: مقام اول جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین به مناسبت سالروز جهانی پست از بین ۵۳ کاریکاتوریست مطرح کشور با ارسال ۹۳ اثر نصیب آقای مهدی عزیزی از گلستان شد.

به گزارش سایت خبری پرسون ازگلستان، مقام اول جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین به مناسبت سالروز جهانی پست از بین ۵۳ کاریکاتوریست مطرح کشور با ارسال ۹۳ اثر نصیب آقای مهدی عزیزی از گلستان شد که طی مراسمی با حضورمدیر کل پست استان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی تقدیر بعمل آمد.

مهرداد جلالی مدیر کل پست استان گلستان در این جلسه اظهار داشت: هموراه هنرمندان گلستانی در جشنواره های اتحادیه بین المللی پست خوش درخشیدند و در سالجاری نیز این قرعه به نام آقای عزیزی افتاد و ایشان به زیبایی توانستند خدمتی که کارمندان پست ارایه میدهند را با مضمون کرونا به تصویر بکشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پست گفت: زبان هنر از هرچیزی برنده تر و تاثیر گذارتر است.

عادله کشمیری اظهار داشت: در شرایط خاص کرونا که اکثر اصناف در تعطیلی به سر بردند پرسنل پست با کوشش و تلاش در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکردند و این در نوع خود همچون جهادیست که سربازان سلامت در خط مقدم مقابله با این ویروس در حال نبرد و ایثار هستند کمتر نیست.

جلالی افزود: از خود گذشتگی پرسنل پست با توجه به شیوع و انتشار وسیعی این ویروس که در روزهای اخیر منجر به تعطیلی و از بین رفتن سرمایه بعضی مشاغل شد اما با کمک پست برخی از مشاغل توانستند روی پای خود بایستند و قلدر نمایی کرونا را به زانو در آورند.

منبع: بازار کسب کار آنلاین

225762