توسط تلویزیون تعاملی تیوا و به صورت زنده پوشش داده خواهد شد:

بررسی دلایل اصلی آلودگی هوا همزمان با فصل سرما/ راه های برون رفت از این چالش

تلویزیون تعاملی تیوا این بار با پوشش زنده برنامه رادیو گفت و گو با موضوع فصل سرما و موضوع تکراریه آلودگی هوا قصد دارد مردم را در جریان اصلی دلایل و راهکارهای برون رفت از این مشکل قرار دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون از روابط عمومی تیوا، آلودگی هوا هر ساله با نزدیک شدن به فصل سرما یکی از معضلات اصلی کلانشهرها به ویژه تهران است که اقدامات انجام شده تاکنون نتوانسته این مشکل را برطرف کند.

در برنامه ای که امروز به صورت زنده از تلویزیون تعاملی تیوا از ساعت ١٣:٣٠ تا ١٤:٣٠ برگزار خواهد شد، دکتر داریوش گل علی زاده، معاون مرکز هواو تغییر اقلیم سازمان حفاظت از محیط زیست، مهندس فرشید باباخانی، معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران در خصوص این مشکل اجتماعی به بحث و گفت و گو خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، این امکان برای تیوا وجود دارد که سیگنال های خود را به صورت همزمان در اختیار شبکه های رسمی قرار دهد. فراهم شدن این زیرساخت اقدام متفاوت و منحصر به فردی است که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است که با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا کمک بزرگی به مردم و مخاطبان خواهد کرد تا از این برنامه ها به بهترین شکل بهره مند شوند.

علاقه مندان برای مشاهده کامل این برنامه می توانند به سایت تیوا به آدرس زیر مراجعه کنند و به صورت زنده شاهد این گفت و گوی اجتماعی باشند.

جهت وارد شدن به سایت تیوا کلیک کنید

225522