استاندار یزد:

باید اثری ماندگار را در خدمت رسانی به مردم پایه‌گذاری کنیم

استاندار یزد گفت: باید تلاش کنیم که در فرصت باقیمانده تا پایان دولت کار‌هایی که برای استان اثری ماندگار دارند را پایه‌گذاری کنیم.

به گزارش سایت خبری پرسون، در مراسمی با حضور استاندار یزد و ارتباط ویدیوکنفرانسی با وزیر نیرو و مدیران دستگاه‌های وزارت نیرو، از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به پاس تلاش و فعالیت موثر در پویش #هرهفتهالفبایران تقدیر شد.

در این مراسم که به صورت ویدیوکنفرانسی از سوی وزارت نیرو در تمام کشور برگزار شد، استاندار یزد ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه آب و برق، از مسئولین صنعت آب و برق استان خواست با اتکا به همدلی، همراهی و تعامل مناسب با دستگاه‌های مختلف استان خدمات خوبی برای استان یزد رقم بزنند.

وی فعالیت‌های دستگاه‌های وزارت نیرو را فعالیتی زیربنایی و ماندگار دانست و خاطرنشان کرد: آثار اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات ما پس از گذشت سال‌ها، همچنان برقرار و ماندگار خواهد بود و ما می‌توانیم با نگاه به گذشته و مسئولیتی که در آن بوده‌‌ایم، به این امر افتخار کنیم.

طالبی ضمن اشاره به فرصت باقیمانده تا پایان دولت خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که در فرصت باقیمانده تا پایان دولت، خدمات خودمان به مردم را گسترش داده و کار‌های نیمه تمام باقی مانده را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: همچنین باید کار‌هایی که برای استان اثری ماندگار دارند را پایه‌گذاری کنیم تا در آینده به بهره‌برداری برسد و باید از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم خصوصا در حوزه‌های آب و برق از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید؛

جذب صد درصدی اعتبارات تخصیصی اسناد خزانه اسلامی توسط برق منطقه‌ای یزد


در پایان نیز به پاس فعالیت موثر و پروژه‌های مهم بهره‌برداری شده شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سال 98 و 99، از ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

گفتنی است شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سال ۹۸ تعداد ۵ پروژه برق‌رسانی را با سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیارد تومان و در سال ۹۹ تعداد ۱۴ پروژه را با سرمایه گذاری ۳۰۳ میلیارد تومان، با حضور وزیر نیرو و در قالب پویش #هرهفتهالفبایران به افتتاح و بهره برداری رسانده است.

تقدیر از شرکت‌های تولید برق، توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب استان که پروژه‌های افتتاح شده در قالب این پویش داشته‌اند، نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود..

انتهای پیام/

225445

مطالب مرتبط