سرنوشت نامعلوم فصل جدید؛

سخنان مهران مدیری درباره تولید «دورهمی»

مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی» اعلام کرد که ۲۰ قسمت از فصل چهارم این مجموعه ساخته شده و قرارست پخش شود.

به گزارش پرسون، مجموعه «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی آخرین بار در اواخر مردادماه سال ۹۹ روی آنتن رفت و همان موقع مهران مدیری اعلام کرد: از سری چهارم چند قسمت باقی می ماند که بعد از ماه محرم و صفر پخش خواهد شد و بعد از آن پخش سری پنجم «دورهمی» آغاز خواهد شد که کاملا با چیزی که تا به امروز بوده است به لحاظ دکور، محتوا و اجرا و در کل متفاوت است. کار دیگری است که به نظر من جذاب است و برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی، به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و هنری کار مهمی است و امیدوارم برای شما هم جذاب باشد.

حال روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه اعلام شد که «دورهمی» ویژه شب یلدا روی آنتن می‌رود اما مشخص نبود که این برنامه تنها یک ویژه‌برنامه است یا قرار است فصل جدید آن با شروع فصل زمستان روی آنتن برود. ناگفته نماند که چند قسمتی از فصل چهارم این مجموعه هنوز به پخش نرسیده بود.


بیشتر بخوانید؛

«دورهمی» یلدایی مهران مدیری+ فیلم

برنامه دورهمی مهران مدیری یلدا پخش می شود


اما مهران مدیری شب گذشته ۲۰ آذرماه در ابتدای برنامه «دورهمی» اعلام کرد: ما چند ماه نبودیم در تلویزیون و دورهمی به دلیل شرایط کرونا متوقف شد. امشب که شب یلدا است شروع برنامه دورهمی است. یک توضیحی بدهم. تعهد ما در سری چهارم دورهمی ۱۰۰ قسمت بود که ۸۰ قسمت آن را ضبط کردیم و با شروع کرونا و ماه محرم و صفر و باز هم ادامه کرونا و شدیدتر شدن آن، این برنامه کاملا متوقف شد. ۲۰ قسمت از تعهد قبلی مان باید می ساختیم که ساختیم و این اولین قسمت است و در واقع ۲۰ قسمت دیگر ما از سری چهارم خواهیم داشت.

مدیری اما در ادامه صحبت‌هایش اشاره‌ای به ساخت سری پنجم این مجموعه نکرد در حالی که قبلا گفته بود سری پنجم قرار است متفاوت تر از آنچه که تا به امروز بوده، ساخته شود.

حال باید منتظر ماند و دید مهمانان ۲۰ قسمت پایانی این برنامه چه کسانی هستند و این برنامه قرار است چه روزهایی روی آنتن شبکه نسیم برود.

225173

مطالب مرتبط