نماینده ولی فقیه در فارس:

ما مدیون پرستاران بوده‌ایم

نمانده ولی فقیه در فارس در روز تجلیل از پرستاران بیان کرد که ما مدیون پرستاران هستیم، به ویژه در دوران کرونا که زحمات و کوشش‌های آن‌ها بیشتر نمایان شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام بیان کرد: همه ما مدیون پرستاران هستیم به ویژه در دوران کرونا که بیشتر معلوم شد که چه زحماتی مراقبان سلامت می‌کشند.

او خاطرنشان کرد: به دلیل فراگیری بیماری کرونا و گسترش آن در سطح جهان، مسلما کادر درمان همه کشورها تلاش کرده‌اند تا خاطره‌ای جهانی در اذهان ایجاد شود که می‌ماند.

آیت‌الله دژکام یکشنبه ۳۰ آذر در آیین تجلیل از پرستاران فارس که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت مسعود حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با بیان این نکته که بیماری کرونا و درگیری جهانی آن به خاطره‌ای در تاریخ تبدیل خواهد شد، گفت: وقتی همه کشورها در حال تلاش برای مراقبت و نجات مردم جامعه خود هستند، قائدتا یک رقابت ایجاد می‌شود که کدام کشور توانسته خدمات بهتری ارائه کند و مطرح خواهد شد که کشورهای مختلف چه کرده‌اند؟


بیشتر بخوانید؛

امشب، خلقت آبستن شده


نماینده ولی فقیه در فارس همچنین خواستار ورود جدی پژوهشگران استان برای مطالعه و تحقیقات مناسب برای مستندسازی فعالیت‌های درمانی در دوران کرونا شد و گفت: پژوهشگران فارس این توانمندی را با دلیل علمی و مطالعه مناسب اثبات کنند و در زمینه پژوهش‌های درمان کرونا به میدان بیایند و برتری خود را اثبات کنند.

225094

مطالب مرتبط