نماینده ولی فقیه در استان فارس:

کار اصلی بنیاد شهید، فرهنگ‌سازی است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: وظایف بنیاد شهید را نباید تنها به حمایت از خانواده‌های شهدا فرو کاست؛ چرا که کار اصلی این بنیاد در کنار این حمایت، فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه است.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، آیت الله دژکام در دیداری با حضور معاون فرهنگی و بازرسی بنیاد شهید کشور، همچنین مدیران کل سابق و جدید این بنیاد گفت: مدیریت و حمایت و انجام وظیفه نسبت به خانواده های ۱۵ هزار شهید استان فارس یک روحیه جهادی و یک اقدام علمی دقیق را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: اینکه وظایف بنیاد شهید را تنها حمایت از خانواده‌های معظم شهدا بدانیم، فرو کاستن نقش و اثر این بنیاد است چرا که کار اصلی این بنیاد در کنار این حمایت، فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهداست.


بیشتر بخوانید:

بیانیه امام جمعه شیراز در پی شهادت محسن فخری‌زاده


لطف‌الله دژکام ادامه داد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و حمایت از خانواده ای که پدر آن خانواده و سرپرست آن خانواده، جان عزیزش را در راه انقلاب اسلامی و حفظ امنیت این کشور داده، یک وظیفه اصلی و اولویت دار و مهم برای همه ماست که نباید کوچک و بی اهمیت انگاشته شود.

223629