رییس صدا و سیمای استان اردبیل:

فیلمبرداری و تولید فیلم سینمایی لبه پرتگاه در خلخال کلید می خورد

علی ملااحمدی گفت: فیلم سینمایی لبه پرتگاه در روستاهای خمس و ترزنق از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال فیلمبرداری و تولید خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، علی ملااحمدی روز جمعه در جریان بازدید از مراحل ساخت فیلم لبه پرتگاه در روستای ترزنق خلخال افزود: در ساخت این فیلم فرمانداری خلخال، بخشداری مرکزی و دهیاری‌های روستاهای خمس و ترزنق همکاری و مشارکت دارند.

او با ارزیابی مثبت فعالیت گروه فیلم‌برداری این سریال که با نظارت صدا و سیمای مرکز اردبیل و همکاری معاونت تولید سیمای شبکه سبلان در حال ساخت است، اظهارکرد: فیلم سینمایی فاخر لبه پرتگاه با نگرش تاریخی به وقایع اجتماعی دهه ۵۰ و اوایل انقلاب پرداخته و مهم‌ترین ویژگی این فیلم سینمایی نگاه بومی آن در منطقه است.

وی افزود: ساخت این تله فیلم در ۲ روستای خمس و ترزنق خلخال آغاز شده و با همکاری فرمانداری شهرستان و دهیاری‌ها، امکانات لازم در اختیار اکیپ تصویربرداری این فیلم قرار گرفته که جای قدردانی دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: فیلم‌برداری تله فیلم لبه پرتگاه تا روزهای آینده در خلخال به پایان می‌رسد و علاوه بر این کار تصویربرداری و تدوین فیلم سپیده در مرکز استان به پایان رسیده که در دهه فجر به روی آنتن شبکه یک سراسری خواهد رفت.

ملااحمدی بیان کرد: بیش از پنج فیلم، سریال و مستند دیگر در دست تولید و تصویربرداری و تدوین است و تا بهار سال آینده تکمیل می شوند.

وی گفت: فیلم سوها که سرگذشت حوادث انقلاب در روستاهای شهرستان نمین است، در حال تدوین بوده و تا اوایل سال آماده پخش خواهد شد و در بخش ایثار و شهادت فیلم زندگی شهید قهرمان و ارزنده استان، شهید مرحمت بالازاده از شهرستان گرمی در حال عقد قرارداد است.


بیشتر بخوانید؛

فیلم های سینمایی تلویزیون برای شب یلدا


مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهارکرد: سریال مهمانی موقت نیز در حال انجام مراحل تصویربرداری بوده و تا اوایل سال آینده به مرحله پخش خواهد رسید.

ملااحمدی از همکاری با اداره کل میراث فرهنگی و ساخت سریال ایران ۹۱ خبر داد و گفت: این سریال نیز در حال نگارش و تدوین فیلم‌نامه جهت ساخت است.

در ساخت و تولید تله فیلم لبه پرتگاه در خلخال آتش تقی‌پور و جمعی از بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون کشور حضور دارند.

منبع: ایرنا

224756