معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان:

مشمولان وظیفه به خدمت در کردستان یکم دیماه اعزام می شوند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: یکم دی ماه سالجاری مشمولان خدمت نظام وظیفه باید خود را به یگان های مربوطه معرفی کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ علی مجیدی؛ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان امروز در جمع خبرنگارا اظهار داشت: آن دست از مشمولان خدمت نظام وظیفه برگه اعزام دریافت کرده اند و در برگه آنها تاریخ اعزامشان یکم و سوم دیماه می باشد، اعزام آنها به صورت همزمان و در روز دوشنبه هفته آینده صورت می گیرد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: مشمولان خدمت به اعزام شامل مقاطع زیردیپلم، دیپلم، فوق دیپلم و... می باشند.

سرهنگ مجیدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: لذا از مشمولان می خواهیم که دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) محل سکونت خود مراجعه و برگه معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: بنابراین مشمولان ساکن استان کردستان باید ساعت 7 صبح روز دوشنبه یکم دیماه در محل ورزشگاه ورزشی 22 گولان شهر سنندج که در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور پیدا کنند تا به محل آموزشی خود اعزام شوند.


بیشتر بخوانید؛

احتساب دوران سربازی به عنوان سابقه بیمه و پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا غیرحضوری شد


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: لازم به ذکر است آن دست از مشمولان که در تاریخ مقرر در محل مشخص شده حضور پیدا نکنند غایب محسوب می شوند و برابر با ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

سرهنگ مجیدی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مشمولان نظام وظیفه مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند و هرگونه سئوال را با شماره تلفن 096480 در میان بگذارند.

شفیعی ـ استان کردستان

224676