تذکر تام کروز به «مأموریت غیرممکن» ی ها

تام کروز به عوامل فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن ۷» که اجرای دستورالعمل‌های کرونایی را نادیده می‌گیرند، تذکر داد.

به گزارش پرسون، تام کروز با برخی از عوامل فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن ۷» به دلیل پیروی نکردن از دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا برخورد جدی داشته است. مجله سان فایل صوتی را منتشر کرده که در آن تام کروز با حمله کلامی به چند نفر از عوامل فیلم هشدار می‌دهد.

این افراد بدون رعایت فاصله اجتماعی که برای جلوگیری از شیوع کرونا لازم است، در کنار یکدیگر ایستاده بودند که تام کروز به آن‌ها می‌گوید: دیگر هرگز نمی خواهم چنین چیزی را ببینم و اگر دستورالعمل‌ها را رعایت ندهید، اخراج خواهید شد. اگر شما را دوباره در این حال ببینم، باید از فیلم بروید. او در ادامه می‌گوید که صنعت سینما آسیب دیده و بخش اعظم این صنعت در خاموشی فرو رفته است و به همین خاطر آن‌ها باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید؛

پایان بازی تام کروز در «ماموریت غیرممکن۷»

آخرین مرحله «ماموریت غیرممکن» تام کروز در نروژ


کروز همچنین متذکر شد اگر کسی از اعضای این فیلم سینمایی شخص دیگری را دید که از دستورالعمل‌های ایمنی پیروی نمی‌کند، باید نام او را به مت اسپونر که ناظر اجرایی این دستورالعمل‌هاست، گزارش کند.

تولید فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن» در ماه فوریه به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا لغو و دوباره در ماه سپتامبر از سر گرفته شد. پارامونت و اسکایدنس استودیو‌های سازنده این فیلم هستند که کریستوفر مک کوایر سازنده فیلم «فالوت»، کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. تام کروز نیز دوباره در نقش اصلی فیلم به نام اتان هنت بازی می‌کند. این فیلم برای اکران در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ تنظیم شده است.

224454