بدلکاری دیوانه کننده تام کروز در «ماموریت غیرممکن ۷»

تام کروز در فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» بدلکاری دیوانه کننده و خطرناکی انجام داد.
تصویر بدلکاری دیوانه کننده تام کروز در «ماموریت غیرممکن ۷»

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستوفر مک کواری کارگردان فیلم «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ»، یک عکس مرگبار از تام کروز در این فیلم به اشتراک گذاشته است.

این ستاره سینما از اولین فیلم در سال ۱۹۹۶ بخشی از این فرنچایز بوده است. فیلم اصلی این مجموعه ساخته برایان دی پالما است که در نهایت به مجموعه فیلم های متعدد منتهی شد. این فرنچایز در سال‌های اخیر به طور پیوسته‌تری بر نمایش صحنه های خیره‌کننده ای متمرکز شده است که اغلب با حضور کروز در قلب انجام عملیاتی اکشن شکل می گیرد.

«مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» قرار است اولین قسمت از فیلم دو قسمتی ای باشد که پس از آن تام کروز از این مجموعه جدا می شود. این پروژه قرار است در ۱۴ جولای ۲۰۲۳ در سینماها اکران شود و بازیگران مانند وینگ ریمز، هنری چرنی، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی و فردریک اشمیت نقش های پیشین خود را در این فرنچایز بازی می کنند. هایلی اتول، پوم کلمنتیف، شی ویگهام، اسای مورالس، راب دلینی و کری الویس از تازه واردان فیلم هستند.مک کواری در توییتر جشن تولد ۶۰ سالگی تام کروز را تبریک گفت. برای گرامیداشت این روز و نشان دادن اینکه چگونه این بازیگر متفاوت تر از هر ۶۰ ساله دیگری در این سیاره زندگی می‌کند، تصویری کاملاً جدید از «مأموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» به اشتراک گذاشت.

در تصویری که تام کروز مرگ را به چالش می کشد، اتان هانت (با بازی تام کروز) از بالای هواپیمایی در حالی که وارونه در حال پرواز است، آویزان شده است.در حالی که جزئیات دقیق این شیرین کاری احتمالا تا زمانی که تبلیغات این فیلم به طور جدی آغاز نشود، فاش نخواهد شد، این دومین مورد از یک سری اقدامات هیجان انگیز ورزشکاری است که کروز در ایفای نقش خود، انجام داده است.

او بدلکاری خود را در مجموعه «ماموریت غیرممکن» آغاز کرد که به او این فرصت را داد تا از روی برج خلیفه پایین بیاید. او شیفتگی خود به در هوا بودن را در «تاپ گان: ماوریک» در سال ۲۰۲۲ ادامه داده است که در آن کروز با هواپیمای واقعی پرواز می کند.اگرچه اندازه هواپیما چندان چشمگیر نیست، اما به نظر می رسد قدرت گرفتن کروز تنها چیزی است که او را از سقوط تا حد مرگ باز می دارد، که مطمئناً منجر به یک سکانس اکشن هیجان انگیز برای قرن ها خواهد شد.

منبع: روزیانو

404344