۲۰ هزار جلد منبع پژوهشی در اختیار علاقه‌مندان به محیط زیست قرار دارد

رییس گروه کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد سازمان محیط زیست گفت بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب به عنوان منبع پژوهشی و همچنین ۵ هزار گزارش فارسی و ۲۴۴ نسخه پایان نامه در اختیار علاقه مندان و پژوهشگران محیط زیست قرار دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، زهره مه پویان درباره ظرفیت های موجود در کتابخانه و مرکز اسناد سازمان محیط زیست گفت: کتابخانه و مرکز اسناد سازمان واقع در طبقه همکف ساختمان مرکزی سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته و این مرکز از دو قسمت کتابخانه دیجیتال و منابع چاپی تشکیل شده است.

مه پویان در خصوص موضوعات کتاب ها و تعدادشان توضیح داد: موضوعات منابع این مرکز شامل محیط زیست و علوم وابسته است. منابع چاپی شامل 12 هزار جلد کتاب فارسی،7 هزار و پانصد جلد کتاب لاتین،5 هزار گزارش فارسی و لاتین و 244 نسخه پایان نامه است


بیشتر بخوانید؛

انفال و محیط زیست قابل وقف نیست


رییس گروه کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد سازمان، درباره کتابخانه دیجیتال سازمان و تاریخچه تاسیس آن بیان کرد: علاوه بر اطلاعات منابع چاپی، منابع الکترونیکی کتابخانه نیز بصورت تمام متن بر روی این پورتال قرار دارد که در سال ۹۲ با اتصال ۳۴ کتابخانه ی این سازمان، بصورت یکپارچه درآمد و کاربران با مراجعه به آدرس : dlib.doe.ir می توانند از خدمات این کتابخانه استفاده، و کتاب را به صورت تمام متن، مشاهده و تورق کنند. همچنین برای دانلود کتاب کافیست با این مرکز تماس تلفنی بگیرند تا فایل کتاب برایشان به صورت الکترونیکی ارسال شود.

وی در پایان گفت: کتابخانه سازمان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 14 میزبان علاقه مندان به حوزه های مربوط به محیط زیست است

منبع: سازمان محیط زیست

224451