رئیس پارک علم و فناوری کرمان:

کدام استان برترین شرکت دانش بنیان کشور شد؟

رئیس پارک علم و فناوری کرمان گفت: این استان منتخب برترین‌های جشنواره پژوهش و فناوری سال ۹۹ بعنوان شرکت فناور برتر کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، "مسعود ترکزاده ماهانی" در تشریح جزییات این خبر گفت: این واحد در بخش کشاورزی فعالیت می کند و از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده و در سال ۹۰ موفق به رتبه یک دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

ترکزاده ماهانی افزود: شرکت دانش بنیان برافزا کشاورز از واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کرمان است که در ارزیابی داوران، منتخب برترین‌های جشنواره پژوهش و فناوری سال ۹۹ بعنوان شرکت فناور برتر کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.


بیشتر بخوانید؛

ثبت 5 هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور


رییس پارک علم و فناوری کرمان در تشریح دستاوردهای این شرکت اظهار کرد: واحد تحقیق و توسعه این شرکت تاکنون توانسته است چهار ثبت اختراع و ۳۶ محصول دانش بنیان در حوزه کشاورزی تولید کند که دو اختراع تبدیل به محصول و کلیه محصولات دانش بنیان وارد بازار و تجاری سازی شده اند.

ترکزاده با بیان اینکه اکثر محصولات تولیدی شرکت از نوع مواد آلی و برای کشاورزی پایدار است خاطر نشان کرد: شاخصه های این محصولات تکنولوژی بالا و داشتن استانداردهای معتبر داخلی و خارجی است.

منبع: ایسنا

224286