رئیس پلیس فتا کردستان خبر داد:

دستگیری مُبلغ ماساژ درمانی برای بانوان سنندجی

رئیس پلیس فتا کردستان از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ ماساژ درمانی برای بانوان در این استان می نمود، خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ مهدی دانش پور؛ رئیس پلیس فتا استان کردستان با تایید این خبر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به تازگی شخصی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به تبلیغ «ماساژ درمانی» برای بانوان در سطح استان کردستان به ویژه شهر سنندج می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان کردستان در تشریح نحوه این دستگیری عنوان داشت: فرد مذکور در قالب انجام ماساژ درمانی به دنبال عملی کردن نیات شیطانی خود بود که اقدام به موقع و سریع پلیس فتا در شناسایی این مجرم، موجب جلوگیری از عملی شدن برنامه های فرد مذکور گردید.

سرهنگ دانش پور در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: متاسفانه این گونه تبلیغات در فضای مجازی رشد بسیار بالایی داشته است و همین امر باعث می گردد که برخی به راحتی فریب این افراد سودجو و شیطان صفت را بخورند.


بیشتر بخوانید:

استرداد پول مالباختگان اردکانی با پیگیری های پلیس فتای استان

پشت پرده چالش مومو از زبان پلیس فتا +فیلم


این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود گفت: از سوی دیگر دیده شده که در اینگونه تبلیغات، مکان هایی به افراد معرفی می شود که هیچ گونه مجوزی ندارد، لذا شهروندان در این گونه موارد حتما پلیس را در جریان قرار دهند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان در ادامه تصریح کرد: متاسفانه فضای مجازی همانگونه که از نامش پیداست، شخصیت اصلی افراد در آن مبهم و ناشناخته است و همین امر زمینه افزایش سواستفاده و... را در این فضا بیش از پیش افزایش داده است.

سرهنگ دانش پور در پایان سخنان خود گفت: از شهروندان درخواست داریم که هرگونه تخلف در فضای مجازی را با پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir در میان بگذارند.

عباسعلی ـ استان کردستان

224232