دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان:

جشنواره تئاتر کردستان مجازی برگزار می شود

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان با اشاره به وضعیت کرونا در سطح جامعه از برگزاری جشنواره تئاتر این استان به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حشمت الله صیدی؛ دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان با تایید این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه ویروس کرونا و شیوع آن در جامعه باعث گردید که سی و یکمین جشنواره تئاتر کردستان به صورت مجازی برگزار گردید.

این مقام هنری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر طبق برنامه ریزی های گذشته مقرر شده بود که این جشنواره در این روزها برگزار شود که به علت اپیدمی کرونا این جشنواره به اوایل دی ماه سالجاری موکول شده است.

صیدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ان شاء الله اختتامیه این جشنواره سوم دیماه و به صورت مجازی برگزار می شود گرچه همه هنرمندان و بانیان این جشنواره دوست داشتند که این برنامه به صورت حضوری برگزاری شود.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان گفت: آثار نمایشی شرکت کنندگان در این جشنواره در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور هیات داوران و کارگردان نمایش‌ها پخش و ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید؛

نمایشنامه« آنجا که آب ما را می‌برد» روی صحنه می رود

اجرای ۸ نمایش در سی و دومین جشنواره تئاتر در همدان


صیدی با تاکید بر حضور 18 گروه نمایشی در این جشنواره اظهار داشت: شرکت کنندگان در این جشنواره آثار خود را به صورت «سی دی» و نیز از طریق تلویزیون اینترنتی «کوردمی» به آدرس www.kurdme.com آنلاین به نمایش گذاشته خواهند شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان به ترتیب نمایش و بررسی برنامه ها اشاره کرد و گفت: دوشنبه یکم دی ماه؛ نمایش‌های یک زندگی بهتر از شهرستان سقز، خوکدانی از مریوان، نیمه پنهان از قروه، بازی زندگی از بانه، روییدن از سنندج و خروس سرخ از شهرستان دیواندره به صورت مجازی برگزاری می شود.

صیدی در پایان سخنان خود تاکید کرد: نمایش‌هایی با عنوان باب بارا و سه پاس از حیات طیبه نوجوانی نجیب و زیبا هر دو از سنندج و خون منتشر از بیجار هم در دومین روز برگزاری این جنشواره پخش می گردد.

شفیعی ـ استان کردستان

224202