نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

دانشجویان در قبال داشته های انقلاب و حفظ آنها مسئولند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دانشجویی که در این مملکت درس می خواند و زندگی می کند در قبال داشته های انقلاب و حفظ آنها مسئول است و نباید اجازه دهد که باورهای غیردینی و غیرملی وی را از مسیر اصلی دور کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان سنندج بیان داشت: دانشجو به عنوان سرمایه فکری و معنوی آینده هر کشوری محسوب می شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از این رو باید همواره دانشجو در مسیر اعتلا حرکت کند و اجازه ندهد که حواشی وی را از علم و دانش دور کند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه بسیاری از جریان های معاند و حاشیه دار به دنبال جوسازی علیه دانشجو و دانشگاه هستند، تاکید کرد: تحلیل قدرت تفکر و بینش دانشجویان در هر زمینه ای و در هر زمانی برای دشمنان می تواند یک امتیاز باشد، از این رو همواره در رسانه های معاند و برون مرزی می بینیم که مخاطب آنان دانشجویان هستند.


بیشتر بخوانید:

اظهارات روحانی در خصوص لغو ملاقاتش با دانشجویان

بروز بی تفاوتی در جامعه ناشی از انفعال جریان های دانشجویی است


ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امروز دانشجویی که در این مملکت درس می خواند و زندگی می کند در قبال داشته های انقلاب و حفظ آنها مسئول است و نباید اجازه دهد که باورهای غیردینی و غیرملی وی را از مسیر اصلی دور کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی دیگر از آفاتی که همواره گریبان برخی از دانشجویان را می گیرد، به اصطلاح مسئله «فرار مغزها»ست. این کلمه را کشورهای بیگانه و دشمن به اذهان جوان ایرانی القا کرده اند تا این کشور از وجود نخبگان و... تهی شود که این را باید یک توطئه ننگین و پنهانی عنوان کرد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: سکان آینده کشور بی شک در دست شما دانشجویان است، لذا امروز را باید قدر بدانید و بر دانش و علم خود بیفزایید تا ان شاء الله در آینده بتوانید برای کشور و مملکتتان مثمرثمر باشید.

عباسعلی ـ استان کردستان

223959