پرسپولیس در انتظار ستاره سابق بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال ویسل کوبه که آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا را در اختیار دارد، با شکست سوون سامسونگ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، دومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق هم در ورزشگاه الجنوب برگزار شد که در این دیدار را ویسل کوبه پس از تساوی یک-یک در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی ۷ بر ۶ سوون سامسونگ را برد.

سانگ هئوک پارک دقیقه ۷ تیم کره‌ای را پیش انداخت، اما پس از این که خطایی برای ویسل کوبه رخ داد و کیم تائه هوان از سوون اخراج شد، فوروهاشی این ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل تساوی کرد. این بازی نفسگیر در پایان ۹۰ دقیقه و سپس ۱۲۰ دقیقه برنده نداشت و به ضربات پنالتی رسید. در این ضربات تیم ژاپنی ۷ بر ۶ برنده شد و به نیمه‌نهایی رسید.


بیشتر بخوانید؛

جدایی از پرسپولیس به دلیل فشار لیدرها از روی سکو/ جای فردوسی پور در تلویزیون خالی است

بررسی حریفان احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا


آندرس اینیستا، ستاره پیشین بارسلونا و کاپیتان ویسل کوبه در دقایق پایانی با وجود مصدومیت وارد میدان شد و ضربه نخست پنالتی تیمش را هم تبدیل به گل کرد، اما پس از آن باز هم احساس درد کرد و مشخص بود هنوز برای بازی کردن مشکل دارد.

دیدار نیمه‌نهایی منطقه شرق یک‌شنبه ۲۳ آذر از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های اولسان هیوندای و ویسل کوبه در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهد شد تا رقیب پرسپولیس در دیدار فینال مشخص شود.

منبع: خبرورزشی

223799