نماینده مجلس عنوان کرد:

استخدام 69 پرستار در بیمارستان شفا به زودی/ دستگاه سنگ شکن کلیه تحویل بیمارستان سقز شود

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز استخدام ۶۹ پرستار بومی برای بیمارستان شفای سقز صادر شده است و بزودی فراخوان آن از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تقدیر از پرستاران شهرستان سقز بیان داشت: از ابتدای آغاز کرونا در سطح استان کردستان به ویژه سقز شاهد تلاش شبانه روزی این عزیزان در بیمارستان این شهرستان بوده ایم.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود بیان کرد: ماه گذشته مشکل نبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های سقز و بانه بار روانی زیادی را در بین مردم بوجود آورد ولی با تلاش مسئولان هم اکنون بیمارستان های سقز و بانه به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شدند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تجهیز بیمارستان شفا سقز کماکان ادامه دارد و عمل جراحی مغز و اعصاب برای اولین بار در این مرکز درمانی باعث شد که عزم ما در تجهیز در این مرکز بیشتر شود.


بیشتر بخوانید:

اولین عمل موفقیت آمیز جراحی مغز در بیمارستان سقز انجام شد

عامل انتشار خبر کذب«دستگیری فرماندار سقز» بازداشت شد


نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس گفت: در حال حاضر بیمارستان امام خمینی سقز فاقد دستگاه سنگ شکن کلیه می باشد، لذا از وزارت بهداشت درخواس داریم که این کمبود را رفع کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه رایزنی برای آوردن برخی از امکانات درمانی به این بیمارستان با مسئولان وزارت بهداشت صورت گرفته است، گفت: دستگاه سی تی اسکن و 7 تخت اس سی یو جدید به تجهیزات کادر بیمارستانی شهرستان سقز اضافه می شود.

در ادامه، کامیل کریمیان؛ فرماندار ویژه سقز نیز در سخنانی بیان کرد: پرستاران و حوزه درمان با تلاش فداکارانه و همچنین همراهی مردم، وضعیت سقز را به لحاظ کرونا به زرد رساندند.

کریمیان در پایان سخنان خود گفت: سقز باید در بحث درمانی و پزشکی به مرکزی بزرگ تبدیل و زیر ساخت های لازم برای توسعه آن تقویت شود بنابراین برای رسیدن به این مهم منیازمند پزشکان و کادر مجرب درمانی در بیمارستان این شهرستان هستیم.

شفیعی ـ استان کردستان

223779