فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

آغاز طرح زمستانی پلیس در کردستان/ بکارگیری 2 بالگرد برای امدادرسانی سریعتر

فرمانده انتظامی استان کردستان از آغاز طرح 3ماه زمستانی پلیس در سطح جاده ها و محورهای کردستان با استفاده از تمام ظرفیت ها خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، طرح زمستانی پلیس در استان کردستان امروز با حضور فرمانده انتظامی این استان و نیز جمعی از فرماندهان و افسران نیروی انتظامی و همچنین 3 هزار نفر از پرسنل پلیس راه و... در سطح محورهای استان کردستان برگزار شد.

سردار علی آزادی در این مراسم اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس با حضور نزدیک به 3 هزار نفر از نیروهای انتظامی و زیرمجموعه آن به همراه نیروهای اداره کل راهداری، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و... از امروز آغاز می شود.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: اینطرح زمستانس به مدت 3 ماه انجام می شود و بیستم اسفندماه هر سال به پایان می رسد و هدف از اجرای این طرح نسبتا بلندمدت کمک به رانندگان و هم استانی های در فصل زمستان می باشد.


بیشتر بخوانید:

طرح زمستانی پلیس راه ایلام از ۲۲ آذر آغاز می شود

مأموران پلیس راه از عبور و مرور خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کند


سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برای اجرای این طرح، امسال 700 خودرو سبک و سنگین در سطح استان کردستان حضور خواهند داشت تا در سریعترین زمان ممکن بتوانند به شهروندان، رانندگان و... خدمات رسانی کنند.

این مقام انتظامی در پایان سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر در برخی از حوادث استفاده از خودروهای امدادی غیرممکن و بسیار سخت است، لذا در مدت زمان اجرای این طرح از 2 بالگرد متعلق به جمعیت هلال احمر استان و مرکز اورژانس استفاده می کنیم.

223745