در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اتفاق می افتد؛

صدا و سیمای یزد میزبان شهید گمنام

رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با ستاد تهران و به حمد خداوند در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، صدا و سیمای یزد میزبان پیکر مطهر شهیدی گمنام خواهد بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، به منظور هماهنگی در خصوص تشییع و تدفین شهید گمنام در صدا و سیمای یزد رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با مدیر کل صدا و سیما و جمعی از معاونین این مرکز دیدار و تبادل نظر کردند.

در این دیدار سرهنگ زارع رئیس حفظ آثار استان با بیان این‌که میزبانی شهید گمنام برای رسانه افتخاری است که سال‌های متمادی مورد توجه قرار خواهد گرفت و مأمنی برای عاشقان ایثار و شهادت خواهد شد،گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با ستاد تهران و به حمد خداوند در سالروز شهادت بانوی دو حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، صدا و سیمای یزد میزبان پیکر مطهر شهیدی گمنام خواهد بود ، که در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای تشییع و تدفین در شرایط موجود کرونا مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای یزد با بیان این‌که میزبانی شهید گمنام برای رسانه ملی افتخار بزرگی است گفت حضور این شهید در صدا و سیما باعث خیر و برکت می‌شود و در این خصوص به معاونین و مدیران مربوطه دستور پیگیری و هماهنگی لازم برای تشییع باشکوه و پخش از رسانه ملی را اعلام نمود.

انتهای پیام/

223594