جریمه بیماران کرونایی که قرنطینه را می‌شکنند مشخص شد/اجباری شدن ارائه کارت ملی در ادارات

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جریمه بیماران کرونایی که قرنطینه را می‌شکنند در ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص شد و هر کس که قرنطینه را بشکند ۲۰۰ هزار تومان جریمه باید پرداخت کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: جریمه بیماران کرونایی که قرنطینه را می‌شکنند در ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص شد و هر کس که قرنطینه را بشکند ۲۰۰ هزار تومان جریمه باید پرداخت کند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از فعال شدن سامانه رصد بیماران کرونایی و ارسال پیامک هشدار به بیماران نقض کننده قرنطینه خبر داد و گفت: سامانه رصد هوشمند بیماران کرونایی فعال شده است و نقض قرنطینه بیماران کرونایی ثبت می شود و در اولین روز هفته ما ۲۵ هزار پیامک هشدار به مبتلایان فرستادیم که قرنطینه را نقض کرده بودند.

رئیسی درباره ارائه خدمت به افراد با کد ملی در ادارات اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست ۱۱۲ شرکت هواپیمایی، قطار و تاکسی و اسنپ به سامانه وزارت بهداشت متصل شده اند و در مرحله بعدی استفاده اجباری از کد ملی و ارائه کارت ملی در ادارات مدنظر قرار دارد و ادارات دولتی در هفته جاری به سامانه وزارت بهداشت متصل خواهند شد و از این هفته افراد در ادارات دولتی باید کارت ملی ارائه کنند و به تدریج این موضوع به طور کامل اجرایی خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اجباری شدن ارائه کارت ملی در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو گفت: اجرای اجباری شدن ارائه کارت ملی در هنگام ورود به مترو به راحتی نخواهد بود چرا که مترو شرایط متفاوتی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

223494

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون