هشدار یک کارمند نزدیک به دولت به انتخاب داوران جشنواره فجر

یک کارمند نزدیک به دولت که در گروه هنروتجربه و روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر فعالیت می کند نسبت به انتخاب داوران جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

به گزارش پرسون، کیوان کثیریان در حالی که هنوز اسامی داوران جشنواره فیلم فجر انتخاب نشده است و دفتر جشنواره در حال رایزنی برای چیدمان داوران است در کانال تلگرامی خود بعد از بحران خواندن هیات انتخاب نسبت به نوع هیات داوران هشدار داد. این دومین بار است که کثیریان گمانه زنی های خود را به این شکل عنوان می کند.

در متن این نوشته آمده است: جشنواره فجر یک بحران را رد نکرده خودش را درگیر بحران دیگر می کند. همانطور که پیش بینی می کردم انتخاب داوران با اسامی عجیب و از یک طیف مشخص- که اتفاقا در هیات انتخاب هم بی نماینده نبودند- دارد جشنواره را دچار مشکلات تازه ای می کند. فکر می کنم مدیریت ارشد سینما باید به عنوان رئیس جشنواره وارد عمل شود و از خدشه به آبروی جشنواره ۳۵ ساله فیلم فجر جلوگیری کند. شاید برخی دوستان، جشنواره فجر را با بعضی جشنواره های دیگر اشتباه گرفته اند. یا شاید فکر کرده اند این جشنواره سی امین یا سی و یکمین دوره اش را سپری می کند!


بیشتر بخوانید؛

نمایش فیلم های جشنواره فجر فقط برای داوران‌!

سوگلی «آهوی من مارال» انتخاب شد


گفتنی است، این نوشته در حالی منتشر می شود که براساس شنیده های ما برخلاف دو سال پیاپی که کیوان کثیریان مسئول برگزاری نشست های مطبوعاتی را داشته است، امسال هم مانند سال گذشته به او واگذار نخواهد شد و روابط عمومی جشنواره به دنبال بازگشت این جلسات به دوران مهم خود است که طی سه سال گذشته نوع اجرای منفعلی را به دنبال داشته است.

منبع: 30نماایران

223464

مطالب مرتبط