دقایقی قبل اتفاق افتاد؛

3فوتی و مصدوم در تصادف محور تنگ چنار مهریز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور تنگ چنار مهریز خبرداد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور تنگ چنار مهریز خبرداد و گفت: این حادثه امشب بر اثر برخورد یک دستگاه سواری با تریلی رخ داد که ۲ نفر فوت و 1 نفر مصدوم در پی داشت.

علیرضا فخری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت : بنا به گزارش مرکز کنترل و عملیات یک تصادف سواری سمند با تریلی در محور یزد مهریز - سه راهی خاتم ( تنگ چنار ) بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر مهریز با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت : امدادگران و نجاتگران در محل حادثه حضور یافته؛ در این حادثه بنا به شدت تصادف و جراحات وارده 2نفر در محل حادثه فوت شده که نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی توانستند بوسیله ست نجات اجساد را رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط دهند.


بیشتر بخوانید؛

تصادف دو تریلی در محور تفت به شیراز


فخری عنون کرد : همچنین یک نفر دیگر پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی, از عموم مردم خواست که به محض مواجهه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره 112 مطلع سازند.

انتهای پیام/

223200

مطالب مرتبط