سرپرست ورزش و جوانان لرستان:

کرونا بهانه خوبی برای فرار از مشکلات و مسئولیت ها نیست

سرپرست ورزش و جوانان لرستان گفت: متاسفانه بعد از سیل گرفتار کرونا شدیم که این امر لطمه بدی به ورزش لرستان مخصوصا شهر پلدختر وارد کرده است.

حشمت الله امان اللهی سرپرست ورزش و جوانان لرستان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، از دغدغه های ورزشی لرستان و آسیب های سیل به اماکن ورزشی پلدختر سخن گفت و افزود: ورزش لرستان کم مشکل ندارد. پروژه های ناتمام، نبود تبلیغات درست ورزشی، کمبود مکان های ورزشی دربرخی ازنقاط لرستان و نبود افراد متخصص ورزشی در مناصب ورزشی از دغدغه های ورزش لرستان است و کرونا بهانه خوبی برای فرار از مشکلات نیست قدری بفکر حق مردم باشیم.

وی افزود: متاسفانه بعداز سیل گرفتار کرونا شدیم که این امر لطمه بدی به ورزش لرستان مخصوصا شهر پلدختر وارد کرده است.

امان اللهی گفت: نگاه ویژه ما درحال حاظر به پلدختر است شهری که با سیل سال «۱۳۹۸» در بحث ورزشی و مکانهای ورزشی آسیب بسیاری دیده است که به آن می پردازم.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان اظهار داشت: از دغدغه های اداره کل ورزش و جوانان استان بحث تکمیل، بازسازی و ساماندهی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر است که در سیل فروردین ۹۸ دچار خسارت جدی شده بود.

وی افزود: هرچند ایرادات فنی به مجموعه وارد است ولی باتوجه به ضرورت امر و برطرف کردن نیاز های ورزشی ورزشکاران این شهرستان، موضوع بازسازی این مجموعه و تکمیل پروژه های آن یکی از اولویت های ما در ورزش و جوانان است تا بتوانیم آنچه که وجود دارد را آماده بهره برداری کنیم.


بیشتر بخوانید؛

بروجرد شهر پزشکی لرستان می شود


امان الهی با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار متر مربع لجن کشی از این مجموعه انجام گرفته است عنوان کرد: حصارکشی، سر در ورودی مجموعه، استخر و سالن ها نیز انجام گرفته یا در روند تکمیل برای بهره برداری قراردارند.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان با اشاره به انجام ۳ هزار متر کف پوش در سالن ها گفت: استخر آماده بهره برداری است و فقط بحث فاضلاب آن باقی مانده که از مجموعه خارج و مربوط به خیابان کناری است که در این خصوص مدیریت آب و فاضلاب استان و شهرستان قول مساعد داده اند که این مشکل را نیز برطرف کنند.

امان الهی در ادامه به بحث ترمیم زمین چمن مجموعه پلدختر به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: ۴ زمین چمن در استان اجرا شده که فقط زمین چمن پلدختر دچار مشکلات فنی شده است لذا با توجه به اینکه این زمین چمن درگذشته دوبار مورد ترمیم قرار گرفته بود برای برطرف کردن این مشکل نیز ترمیم مجدد زمین چمن ورزشگاه شهید سرمالیان را در دستور کار قرار دادیم.

نباید از مسائل ورزشی دراین اوضاع کرونایی غافل شد

کرونا بهانه خوبی برای فرار از مشکلات و مسئولیت هایمان نیست. هرفرد حتی در خانه می تواند یک ورزشکار خوب باشد. همه باید پای کار باشیم .فرصتی برای فرار از مسئولیت ها نیست اگر غافل شویم قطعا در پیشبرد اهداف ورزشی استان عقب میافتیم.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

223194

مطالب مرتبط