مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام:

فرودگاه پیام به یاری دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد آمد

نادر ثناگو مطلق خبر از تاسیس مرکز نیکوکاری در فرودگاه پیام داد و گفت: علاوه بر اشتغال پایدار برای نسل جوان، حمایت از بیماران صعب العلاج، کمک های معیشتی، تامین مایحتاج زندگی و جهیزیه نوعروسان؛ نیاز دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به وسایل ارتباطی از جمله تبلت را در برنامه های خود قرار داده ایم

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، نادر ثناگو مطلق با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام علاوه بر اجرای رسالت های ذاتی خود، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را نیز در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور مرکز نیکوکاری راه اندازی شده تا اشتغال پایدار برای نسل جوان، حمایت از بیماران صعب العلاج، کمک های معیشتی، تامین مایحتاج زندگی و جهیزیه نوعروسان را در برنامه های اجرایی خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: در راستای مهارت آموزی به افراد جویای کار، طرحی با عنوان ایجاد مرکز کارآفرینی در منطقه با همکاری پیام، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین در حال برنامه ریزی است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که هم اکنون به صورت جدی در این مرکز با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین در حال انجام است، شناسایی مایحتاج نیازمندان بر اساس فصول سال و تامین آنها است.

ثناگو مطلق با اشاره بر نیاز دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به وسایل ارتباطی از جمله تبلت، افزود: تهیه این قبیل دستگاه ها در برنامه های این مرکز قرار گرفته است که به صورت مرحله ای از سوی مرکز نیکوکاری پیام انجام خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان تصریح کرد: با فرارسیدن فصل سرما چندین دستگاه گرمایشی از سوی این مرکز تهیه شده و در حال توزیع بین نیازمندان است.

222797