واکنش قدیری ابیانه به ادعای عجیب رییس جمهور سابق

ادعای احمدی نژاد مضحک است/خودشان دین فروشند

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک به ادعای عجیب احمدی نژاد واکنش نشان داد و گفت: به زودی ادعای مضحک آقای احمدی نژاد را پاسخ خواهم داد. بروند و ببیند در سایت من و سخنرانی های بنده را ببینند تا بفهمند چرا افراد مسلمان می‌شدند.

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفتگوی اختصاصی با پرسون، نسبت به صحبت اخیر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشور که گفته بود یکی از سفرای ایران پول می گرفت تا به افراد بدهد تا شیعه شوند واکنش نشان داد و عنوان کرد: آقای احمدی نژاد اخیرا صحبتی درباره گرفتن پول توسط یکی از سفرا برای شیعه کردن افراد انجام داده اند که اگر چه در مصاحبه نامی از بنده یا کشور نیاورده اند اما سایت های نزدیک به ایشان نیز سریعا نام آن سفیر را بنده اعلام کرده اند و این موضوع را به دوره ماموریت بنده به عنوان سفیر در مکزیک ربط داده اند. این صحبت اقای احمدی نژاد خلاف واقع است و خودش هم میداند خلاف واقع است و این ادعا که کسی برود و بگوید که پول به من بدهید تا به افراد بدهم مسلمان و شیعه شوند کاملا مزخرف و دروغ است.

کسی که با خانم آنجلیا جولی هنر پیشه آمریکایی برای تحقق عدالت در جهان هم پیمان شود ببینید تا چه حد سقوط کرده است.


وی افزود: این ادعا اصولا توهین است خصوصا به کسانی که در کشورشان با این شیعه شدن در بین خانواده، ملت و کشور خودشان شرایط بر آنها سخت میشود و کسانی که ادعا میکنند یک سفیر یا سفارت برای شیعه کردن افراد پول می‌داده است خودشان دین فروشند.

قدیری ابیانه افزود: به زودی ادعای مضحک آقای احمدی نژاد را پاسخ خواهم داد. بروند و ببیند در سایت من و سخنرانی های بنده را ببینند تا بفهمند چرا افراد مسلمان می‌شدند.

وی خاطر نشان کرد: آقای احمدی نژاد در صحبت های خود گفته اند شیعه کردن خارجی‌ها به درد خودت میخورد! که باید از ایشان پرسید نمایش مجسمه های برهنه معاشقه زن و مرد مربوط به قبل از اسلام چه دردی از مشایی و احمدی نژاد دوا می کرد که اصرار بر انجام آن داشتند. البته از کسی که بگوید حکومت دینی من درآوردی است انتظاری بیش از این نمی رود. این را هم بدانند کسی که در منشور بهاریشان، حکومت دینی و اسلام و روحانیت و مرجعیت و ولایت وجود ندارد بیان چنین مطالب کذبی هم دور از انتظار نیست.

آقای احمدی نژاد برای دیده شدن به هر قیمتی به دروغ گویی و مواضع سخیف رو آورده است. او می گوید پیامبران مدیریت بلد نبودند ولی او و مشایی می توانند دنیا را مدیریت کنند.


سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در پایان افزود‌: وظیفه سفیر آن است که مدافع حقوق مردم کشور خود باشد و نه دفاع از حقوق مردم کشور محل ماموریت که دولتش تحت سیطره آمریکاست. آقای احمدی نژاد برای دیده شدن به هر قیمتی به دروغ گویی و مواضع سخیف رو آورده است. او می گوید پیامبران مدیریت بلد نبودند ولی او و مشایی می توانند دنیا را مدیریت کنند.
او دم از عدالت در جهان می زند و و می‌خواهد با خانم آنجلیا جولی هنرپیشه آمریکایی برای تحقق عدالت در جهان هم پیمان شود! ببینید تا چه حد سقوط کرده است.

222722