معاون هنری، سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

جشنواره هنری" آسمانی در خانه"، فرصتی برای جامعه معلولان

معاون هنری، سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: جشنواره هنری "آسمانی در خانه"، فرصتی جهت انعکاس بخشی از توانمندی و خلاقیت هنری جامعه معلولان استان است و در سال گذشته نیز جشنواره‌ای با موضوع موسیقی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، محمود دهقان هراتی با اشاره به رویکرد جشنواره هنری آسمانی در خانه، اظهار کرد: این جشنواره، فرصتی جهت انعکاس بخشی از توانمندی و خلاقیت هنری جامعه معلولان استان است.

وی ادامه داد: بستر سازی مناسب جهت بهره مندی از ظرفیت بسیار بالای جامعه معلولین در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری از رویکرد‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و در سال گذشته نیز جشنواره‌ای با موضوع موسیقی برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد: از انجمن حمایت از معلولین جهت همکاری در این رویداد کمال تقدیر و تشکر دارم و خواستار عرضه و معرفی این جریان مستمر آفرینش هنری معلولان به بهترین روش ممکن هستم.

دهقان هراتی با بیان اینکه جشنواره هنری آسمانی در خانه با مضمون عکاسی در قرنطینه، نقاشی و صنایع دستی برگزارمی شود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را روز‌های دوشنبه و پنج شنبه مورخ ۱۷ و ۲۰ آذر ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۴ به نشانی کرج، بلوار باغستان، بعد از دانشگاه رسام، جنب بن بست سی ام، ساختمان سپاس، واحد ۱۵ تحویل دهند.

معاون هنری، سینمایی و سمعی، بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان گفت: یادآوری می کنم، نمایشگاهی نیز هم زمان با رونمایی از عکس‌های جشنواره برگزار خواهد شد.

222670

مطالب مرتبط