فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد:

تشکیل 150 تیم نظارتی توسط سپاه استان در طرح شهید سلیمانی/ راه اندازی 2 مرکز قرنطینه در کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در طرح شهید سلیمانی۱۵۰ تیم نظارتی توسط سپاه استان تشکیل و همچنین ۲ مرکز قرنطینه برای برادران و خواهران در کرمانشاه راه اندازی شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز سه شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه فرماندهان حوزه های بسیج و سپاه مرکز استان و شهرستانها به طور مستقیم ارتباط خوبی را با مراکز بهداشت برقرار کرده اند گفت: روزانه آمار و اطلاعات لازم را دریافت میکنند.

ریحانی از راه اندازی ۲۰۰ تیم حمایتی و ۶۵ تیم نظارتی در طرح شهید سلیمانی (محله به محله و خانه به خانه) در شهرستان کرمانشاه خبر داد و افزود: به این منظور در سطح استان نیز تا امروز ۳۹۵ تیم حمایتی راه اندازی شده است و کار عملیاتی را شروع کرده ایم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰ تیم نظارتی توسط سپاه استان تشکیل و همچنین ۲ مرکز قرنطینه برای برادران و خواهران در کرمانشاه راه اندازی شده است.

ریحانی با عنوان اینکه در مباحث حمایتی ضرورت دارد هلال احمر و کمیته امداد پای کار باشند خاطر نشان کرد: باید علاوه بر خدمات بهداشتی خانواده ها را به لحاظ معیشتی حمایت کنیم البته سپاه استان به صورت خودجوش بسته های بهداشتی و بروشورهای آموزشی را تهیه کرده تا در اختیار خانواده ها قرار دهند.


بیشتر بخوانید؛

طرح «شهید سلیمانی» با هدف مقابله با کرونا، در کردستان اجرا می شود

رفع مشکلات کادر درمان در مبارزه با کرونا بسیار حائز اهمیت است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: تیم های مراقبتی علاوه بر حضوری نیز از طریق سامانه ۴۰۳۰ خدمات انجام می دهند؛ اما تیم های حمایتی باید حتما به صورت حضوری درب منازل حضور داشته باشند تا مردم را به در خانه ماندن تشویق کنند.

وی با تاکید بر اهمیت توجیه، اعتماد سازی و امید دادن به مردم عنوان کرد: لازمه این کار حضور تیم های حمایتی در محله به محله و خانه به خانه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: این کار در سطح استان با شتاب قابل قبولی شروع شده و این به دلیل هماهنگی و همدلی با دانشگاه علوم پزشکی است.

ریحانی گفت: در این طرح باید تمام توان خود را به کار بگیریم زیرا مزین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی است تا علاوه بر آبروداری بتوانیم آمار بیماری را کاهش دهیم.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

222467

مطالب مرتبط