رئیس پلیس راه ایلام:

طرح زمستانی پلیس راه ایلام از ۲۲ آذر آغاز می شود

رئیس پلیس راه ایلام از آغاز طرح ترافیکی زمستانی پلیس راه استان از ۲۲ آذر در حوزه جاده های برون شهری استان آغاز می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سرهنگ «رضا همتی زاده» با اعلام این خبر، اظهار کرد: همه رانندگان ضمن بازدید فنی از وسیله نقلیه خود، تجهیزات اجباری مورد نیاز فصل زمستان را مهیا و در وسایل نقلیه خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی وسایل نقلیه باید دارای برف پاک کن سالم و سیستم گرمایشی مناسب بوده و زنجیرچرخ تا پایان طرح زمستانی در اواخر اسفند ماه سال جاری به همراه داشته باشند، گفت: هدف از اجرای طرح خدمات رسانی سریع به مردم در شرایط خاص سخت و بحرانی در زمستان جهت تسهیل در ترددهای جاده‌ای و ارتقا ضریب ایمنی تردد است.


بیشتر بخوانید؛

جاده ساحلی گناوه - بوشهر مسدود شد

تردد تریلر در برخی از محورهای کردستان ممنوع است


رئیس پلیس راه استان از فعالیت ۳۲ گروه گشتی پلیس راه در طول اجرای طرح اشاره و تصریح کرد: همه راهدارخانه‌ها و تعدادی از تیم‌های ویژه گشتی پلیس راه در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند و به صورت شبانه روزی در گردنه‌ها و مسیرهای مستعد حوادث ناشی از شرایط جوی مستقر هستند.

همتی‌زاده از مشارکت دستگاه‌های خدمت رسان از جمله راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهر سازی، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی و مدیریت بحران استانداری با پلیس راه در اجرای طرح خبر داد و از مردم خواست با توجه به تقارن وضعیت خاص جامعه ناشی از انتشار کرونا با فصل زمستان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

منبع: ایسنا

222238