امضاء تفاهم نامه فرهنگ‌سازی ترافیکی در استان کرمانشاه

در راستای گسترش مناسبات تفاهم‌نامه‌ای مابین اداره کل آموزش و پرورش و پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منعقد شد.

کرمانشاه- پرسون؛ امروز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ماه تفاهم نامه فرهنگ‌سازی ترافیکی امضا شد.

سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس‌راه استان ضمن حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان با مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

یزدان‌پناه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی پرسنل راهنمایی و رانندگی استان با مجموعه آموزش و پرورش به‌خصوص در ایام بازگشایی مدارس و نیز ساماندهی سرویس دانش‌آموزان گفت: مقوله فرهنگ‌سازی ترافیکی نیازمند اهتمام ویژه است و باید برای این مهم و آماده‌سازی جامعه در این خصوص از ظرفیت عظیم دستگاه تعلیم و تربیت بهره برد.

وی افزود: امیدواریم با انعقاد آینده تفاهم‌نامه شرایط پیش‌رو جهت نیل به اهداف ذکر شده در متن تفاهم و گسترش سازنده تعاملات دوسویه بیش از پیش نمایان شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدارس می‌توان با تولید و انتشار محتوا‌های آموزشی راهنمایی و رانندگی و آموزه‌های ترافیکی گام مهمی در جهت اشاعه قانون‌مداری در میان جامعه هدف برداریم.

در ادامه سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس‌راه استان‌‌‌‌‌‌‌‌‎ ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با توجه به این‌که حوزه تعلیم و تربیت یکی از ارکان تاثیرگذار در جامعه است، به‌دنبال گسترش تعاملات دوسویه جهت فرهنگ‌سازی مسائل مشترک هستیم و این تفاهم‌نامه در این رابطه به امضا رسید.

وی افزود: یکی از برنامه‌های راهبردی در این خصوص تولید محتوای آموزشی با مضامین ترافیکی است که با استقبال و اعلام آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان همراه شد و در آینده‌ای نزدیک دانش‌آموزان و والدین گرامی می‌توانند در بستر شبکه‌ی شاد از این محتوا‌های تولید شده بهره گیرند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

195653