راه‌اندازی رسانه فرهنگی-اجتماعی حوزه بانوان کارآفرین

همزمان با ۹9/۹/۹ اولین رسانه جامع فرهنگی-اجتماعی حوزه بانوان کارآفرین راه‌اندازی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، این رسانه که «ایران بان‌نو» نام دارد قصد کرده از طریق معرفی کارکردهای فرهنگی فعالیت بانوان کارآفرین به اطلاع‌رسانی تحلیلی درباره آنها بپردازد.

ایران بان‌نو تحت نظر شورای سیاستگزاری ایران بان‌نو فعالیت می‌کند، دبیر شورای سیاستگزاری طیبه دین‌محمدی است و تحریریه این رسانه با همکاری گروهی از فعالان رسانه‌ای متخصص به مدیریت محمد شاکری اداره می‌شود.


بیشتر بخوانید؛
بهبود وضعیت اقتصادی فارس با حفظ فرصت‌های کارآفرینی


در مرامنامه ایران بان‌نو چنین آمده است: ایران بان‌نو به عنوان نخستین رسانه تخصصی بانوان کارآفرین قصد دارد بی درغلتیدن به نگاه‌های سیاست‌زده، هم و غم خود را برای معرفی بانوان کارآفرین در سراسر ایران بگذارد. ایران بان‌نو علاقمند است تریبون آن دسته از بانوان کارآفرینی باشد که به خاطر محرومیت از دسترسی به مرکز بیش از بقیه در مهجوریت قرار گرفته‌اند. ایران بان‌نو نه فقط به دنبال معرفی این بانوان است بلکه خواهد کوشید پیوندی ایجاد کند میان این بانوان و صاحبان سرمایه تا در نتیجه اجتماع آنها، رشدی ایجاد شود هم در سطح زندگی این کارآفرینان و هم معنایی منطقی ایجاد شود برای صرف سرمایه.

222165

سازمان آگهی های پرسون