رییس دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان:

اساتید تجربی مدرسین دانشگاه میشوند/ بدنبال کارافرین هستیم تا کارمند

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان  گفت: با توجه به اینکه بدنبال مهارت آموزی هستیم به همین لحاظ استفاده از افرادی که در بک رشته مهارت استادی دارند اما شاید مدرک دانشگاهی نداشته باشند، به عنوان مدرسبن دانشگاه استفاده میشود.

اصفهان-سایت خبری پرسون؛ بهزاد رضایی در نشست خبری بااصحاب رسانه اظهار داشت: امروز صنعت و بازار کار با دنبال افراد آچار بدست و فنی و مهارتی هستند و جوانان فارغ التحصیل که فقط مدرک دارند با علت نداشتن مهارت کافی در رشته خود بیکار هستند.
وی بیان داشت: بدنبال این هستیم که تمامی مشاغل دیده شوند حتی همان فردی که در غسالخانه مشغول به کار هست و لازم مهارت های لازم این شغل دیده و اموزش داده شود.
رییس دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بخشی مدیریت شهری و دستگاه های متولی اموزش های مهارتی استان اصفهان خبر داد تا بتوان افراد تحصیلکرده در حوزه شهری را وارد بازار کار کرد، افزود: ۶۱۶ رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی ایجاد کردیم که متناسب با علایق، مخاطبین در چارچوب فعالیتها مورد استفاده قرار میگیرند.
وی با اشاره به اینکه در دانشگاه های علمی کاربردی بدنبال تربیت کار آفرین هستیم نه کارمند، تصریح کرد: یک کارآفرین میتواند چند تفر دیگر هم بر سر کار ببرد. نرخ بیکاری را کاهش دهد اما یک‌کارمند یا کارگر اگرجه شاغل میشود اما فقط در اشتغالزایی خود سهم دارد.
وی افزود: بیشترین بیکاری را در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد داریم

195192