رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد خبر داد؛

قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در 325 گلزار شهدای استان یزد

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد از اجرای برنامه قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در 325 گلزار شهدای استان یزد خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سید علی مختاری حسن آباد در گفتگو با پرسون؛ از اجرای برنامه قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در 325 گلزار شهدای استان یزد خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با هدف بالابردن روحیه معنوی جامعه همچنین به پاس ادای دین به مقام شامخ شهدای عزیز استان، مقرر شد سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی با همکاری کانون مداحان استان در روز پنجشنبه 6 آذر ماه در ساعت 15:30 و همزمان با آئین غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا این برنامه را اجرایی کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد افزود: مادحین بسیجی و انقلابی استان که همواره در صحنه های مختلف یاری گر نظام و انقلاب بودند و خود را مدیون شهدا و خانواده های گرانقدر آنان می دانند با حضور در گلزار شهدای سراسر استان دارالعباده یزد به قرائت این فراز از صحیفه سجادیه و ذکر توسل به حضرات معصومین(ع)خواهند پرداخت.

مختاری خاطر نشان کرد: پیش از این نیز 40 تن از مادحین بسیجی استان در قالب طرح «اربعین با شهدا» در روز اربعین حسینی با حضور در منزل40 خانواده معزز شهید با برپایی اقامه عزا نسبت به مقام رفیع شهدا ادای دین کرده بودند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

221482