مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

بالگرد امدادی هلال احمر یزد در آشیانه مستقر شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از استقرار بالگرد امدادی هلال احمر به منظور خدمات رسانی سریع تر و بهتر و انتقال مصدومان احتمالی در پایگاه امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محسن حرازی زاده یزدی اظهار داشت: عصر دیروز و با هماهنگی های انجام شده از قبل یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر به منظور خدمات رسانی سریع تر و انتقال مصدومان احتمالی همچنین تکمیل چرخه امداد، نجات و پاسخگویی سریع در حوادث بصورت دائم در پایگاه امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان استقرار یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه با توجه به نیاز استان به بالگرد امدادی، اظهار داشت: در حالی که سالیانی از ساخت آشیانه بالگرد گذشته با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مجلس و بر اساس وعده مساعد مسئولین کشوری این بالگرد به استان اختصاص داده شد و امروز در آشیانه مستقرر گردید.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی که در سال جاری و سال‌های قبل افتاد سبب شد درخواست بالگرد از استان‌های همجوار داشته باشیم که این امر زمان رسیدن به محل حادثه را افزایش می‌داد.

حرازی زاده با تشکر از ریاست جمعیت هلال احمر کشور و مسئولان استانی ابراز داشت: با رونمایی از این بالگرد امداد هوایی و مستقر شدن در استان موجب آرامش و خدمت رسانی بیشتر فراهم شده است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در صورت اعلام نیاز سایر استان‌های همجوار، این بالگرد برای انجام گرفتن عملیات امدادی اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

220890