رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

اصفهان با شیب رو به افزایش کرونا مواجه است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان گفت: اصفهان همواره با یک شیب رو به افزایش کرونا مواجه بوده است و به همین علت با خستگی مفرط کادر درمانی مواجهیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، طاهره چنگیز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: در اصفهان همواره با شیب رو به بالا مواجه هستیم و امروز با خستگی مفرط مدافعان سلامت مواجهیم.

وی با اظهار اینکه پیک بیماری در خمینی شهر، فلاورجان، نطنز، لنجان، اردستان، گلپایگان و فریدن بالا است، ادامه داد: در حال حاضر مبارکه خوب کنترل شده است، در فریدن با افت و خیزهایی مواجهیم و در اردستان به علت وجود سالمندان نگران هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام اینکه به طور مرتب وضعیت کرونا را در بین دانش آموزان و خانواده آنها بررسی می کنیم، تا اگر آمار کرونا بالا رفت حضور دانش آموزان را کنسل کنیم، اضافه کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۲۷۶ هزار تست کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده است.

وی بیان داشت: در ۲۲ شهرستان اصفهان سه هزار و ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا تاکنون به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا، جان خود را از دست داده اند.

چنگیز گفت: از شهریور تاکنون روند تعداد بستری و فوتی افزایش یافته و حتی در طول یک هفته ۳۵۴ نفر از مردم استان اصفهان جان باخته اند.

عاطفه قلع ریر_استان اصفهان

220868