مدیرکل ارشاد استان یزد عنوان کرد:

ضرورت راه اندازی رسانه‌های تخصصی در حوزه کتابخوانی

مدیرکل ارشاد استان یزد گفت: متاسفانه کتاب در رسانه های ما مهجور مانده است در حالی که  در همه جوامع توسعه یافته، رسانه‌های تخصصی در حوزه کتابخوانی وجود دارد و امیدواریم ما هم بتوانیم در آینده شاهد این دست از رسانه ها باشیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، با حضور مجازی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از «حامی کارت» خانه مطبوعات استان یزد رونمایی شد.

مجید جوادیان زاده در این مراسم با بیان اینکه دستگاه متبوعش از هر اقدام مثبتیکه در زمینه معیشت اصحاب رسانه صورت گیرد حمایت می‌کند گفت: امیدواریم این اقدام که در زمینه حمایت از معیشت خبرنگاران عزیز انجام شده بتواند زمینه رضایت بیشتر اصحاب رسانه را فراهم کند.

مدیرکل ارشاد استان ادامه داد: برنامه‌های دیگری نیز برای حمایت از اصحاب رسانه استان در نظر گرفته شده که با اجرایی شدن آن توسط خانه مطبوعات می‌توان بخشی از مشکلاتی را که رسانه به دلیل شیوع کرونا با آن روبرو شدند را مرتفع کرد.

جوادیان زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: یکی از رسالت های رسانه ها معرفی کتاب‌ها، نویسندگان و ناشران خوب در این زمینه است اما متاسفانه کتاب در رسانه های ما مهجور مانده و در حالی که در همه جوامع توسعه یافته، رسانه‌های تخصصی در حوزه کتابخوانی وجود دارد؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در آینده شاهد حضور این دست از رسانه ها باشیم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

210519