به مناسبت هفته پارالمپیک؛

از جانبازان ورزشکار شهرستان بهار تجلیل شد

به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک و با حضور فرماندار بهار از جانبازان ورزشکار این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پرسون؛ به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک و با حضور احسان قنبری فرماندار، صفی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان، زارعی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانم شهبازی رئیس هیات جانبازان و معلولین این شهرستان، آیین تجلیل از جانبازان ورزشکاران برگزار گردید.


فرماندار بهار در این مراسم گفت: جانبازان نماد پایداری و حفظ کیان اسلامی هستند و این عزیزان سرمایه های کمیاب و اصیل انقلاب می باشند.
وی بر اهمیت و نقش تبیین موازین اخلاقی در بین جامعه ورزشکاران و قهرمانان تاکید کرد و افزود: در زمان حاضر در سطح جهان، ورزش دارای بالاترین پایگاه اجتماعی است و بی شک این پایگاه در بسیاری از مناطق تاثیری فراتر از ورزش دارد و زمینه ساز عناصر فرهنگی نیز شده است.
احسان قنبری با اشاره به اهمیت معرفی الگوهای ورزشی ماندگار که سجایای اخلاقی آنان زبانزد است، خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند رفتارهای غیر فرهنگی را کمتر کند، زیرا الگوسازی در دنیای کنونی اهمیت دارد.


وی در پایان گفت : جانبازان دفاع مقدس یکی از سرمایه های گرانبهای مملکت هستند و باید برای حفظ این سرمایه های ارزشمند به عنوان خاطرات جنگ کوشا باشیم.


لازم به ذکر است در این مراسم، محمد نوری غلامی، صفرعلی وزیری جمیل، اسماعیل نقی پور، بشیر اسماعیلی فرجام، از جانبازان و آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی، توسط فرماندار بهار مورد تقدیر قرار گرفتند.

210231