خبر خوش فرماندار رباط کریم؛

افزایش طرح توسعه در شهرک زواره ای تایید شد

فرماندار رباط کریم در خصوص اشتغالزایی ۹۰۰ نفر با اجرای طرح توسعه گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان شهرستان رباط کریم، تهدیدها را به فرصت شکوفایی استعدادها و توانمندی های نهفته تبدیل کردند.

رباطکریم _ سایت خبری پرسون؛ نظام ملکشاهی با افزایش طرح توسعه ۵ هکتاری کارخانه میهن آلومینیوم غدیر واقع در شهرک صنعتی زواره ای بیان کرد: پیرو بازدید روز یازدهم ماه جاری از کارخانه آلومینیوم که جزو تولیدکنندگان و صادر کنندگان قطعات مورد نیاز سازمان هوافضا، صنایع موشکی و سایت های هسته ای در کشور است، نیاز به طرح توسعه جهت اشتغالزایی در سال جهش تولید در دستور کار قرار گرفت که با رایزنی های انجام شده، مجوز این مهم با مشارکت ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی محقق شد.

نماینده عالی دولت با اشاره به جزییات طرح توسعه کارخانه مذکور، عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه ۵ هکتاری این شهرک صنعتی که یک طرح ملی است، اشتغالزایی ۷۰۰ نفر در سال جهش تولید در شهرستان فراهم می شود. کما این که سرمایه در گردش آن برای تامین ۱۵۰ تن مواد مورد نیاز با هزینه ای کیلویی ۶۰ هزار تومان به طور کامل در داخل کشور فراهم می شود.

گفتنی است، در این کارخانه، اکنون ۲۰۰ نفر به صورت دوشیفته مشغول به فعالیت هستند.

مهدیزاده _ استان تهران

210014

مطالب مرتبط