مهدی اسماعیلی در گفتگو با پرسون:

۱۳ آبان یادآور حماسه ایثار و فداکاری دانش‌آموزان است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: گفت: در روز 13 آبان دانش‌آموزان به مستضعفین جهان نشان دادند که چگونه میشود مقابل مستکبران جهان ایستاد و برابر زورگویی آن‌ها سر فرود نیاورد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پرسون در خصوص فرارسیدن روز دانش‌آموز اظهار داشت: دانش آموزان آگاه در انقلاب اسلامی نقش بسیار فعال و فراموش نشدنی داشتند که صحنه‌های زیبایی را رقم زدند و یکی از آنها حماسه سیزدهم آبان بود. ۱۳ آبان یادآور حماسه ایثار و فداکاری دانش‌آموزان است چرا که در این روز دانش‌آموزان به مستضعفین جهان نشان دادند که چگونه می‌شود مقابل مستکبران جهان ایستاد و برابر زورگویی آن‌ها سر فرود نیاورد.

وی افزود: امسال نیز دانش‌آموزان مانند سال‌های قبل برای استکبارستیزی در صحنه حضور خواهند داشت که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا سبک فعالیت‌ها کمی تغییر کرده و به سمت فضای مجازی سوق داده شده است، کارگروه استانی فرهنگیان و دانش‌آموزان تشکیل شد تا درکنار آن از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی استفاده شود، ضمن اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌اسلامی دانش‌آموزان و هلال احمر نیز برنامه های بسیاری در روز ۱۳ آبان برگزار خواهندکرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان ‌اصفهان، تصریح کرد: تولید محتوا در خصوص روز ۱۳ آبان انجام و در کانال معاونت پرورشی بارگذاری شده است که سعی کردیم ضمن افزایش آگاهی دانش‌آموزان در خصوص این روز، اتفاقات ۱۳ آبان را نیز یادآور شویم.

همچنین از همکاران نیز خواستیم در تدریس امروز به اتفاقات این روز اشاره کنند تا در مسیر آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان قدم برداریم.

209551